Wat betekent succes voor jouw organisatie of afdeling? Waarschijnlijk zit dit in omzetgroei via nieuwe klanten of juist vanuit bestaande klanten, meer leads of hogere conversies. Het is voor elk bedrijf anders, maar de belangrijkste vraag blijft voor iedereen hetzelfde: wat levert elke euro die ik in marketing stop mij op? Zorg voor een betere ROI met een effectieve inzet van marketing. Laat geen kansen liggen en haal het maximale uit je budget. En zie jouw organisatie alleen maar groeien, dag na dag.

Zo zorgt marketing voor meer omzet

Logisch dat je voor elke investering in marketing iets terug wil zien. Maar vergeet niet dat het niet altijd een-op-een terug te herleiden is welke actie wat opleverde. Want wist je dat je doelgroep gemiddeld 10x met jou in aanraking moet komen voordat ze actie ondernemen? Het gaat dus om het totaalplaatje. Allereerst is het belangrijk dat je strategie duidelijk is: wat is jouw doel en via welke koers komen we daar? Vervolgens is het belangrijk dat jouw boodschap, merk en middelen hierop aansluiten, zodat deze zorgen voor de beste resultaten.

Hoe we dat doen?

Wij zetten de bril van jouw doelgroep op en volgen hun customer journey: op welke momenten komen ze met jou in aanraking, wat willen ze dan horen, waar vergelijken ze je mee en wat weerhoudt hen misschien nog op dat moment? Vervolgens komen we met concrete actiepunten om aan te pakken zodat de leads, klanten of centen binnenstromen. Naast bekendheid moet de doelgroep dus over de streep worden getrokken. Dát zorgt voor opbrengst.

Wij doen hiervoor niet aan pakketten met vooraf uitgeschreven trajecten. We gaan eerst om tafel om jouw doel in kaart te brengen. Vervolgens stippen we een aanpak uit die bij jou past.

Dit kan jou aan meer omzet helpen

Marketingstrategie

Samen bepalen we de meest effectieve koers richting de beste resultaten en vertalen dit naar een concreet actieplan. Groots dromen is toegestaan. Heel graag zelfs.

Ontdek meer

Merkstrategie

Bemachtig een relevante plek in de hoofden van jouw doelgroep en ga er dan met hun hart vandoor. Bouwen aan je merk is bouwen aan de toekomst van jouw bedrijf.

Ontdek meer

Copywriting & content

Bied je doelgroep content aan op plekken waar zij aanwezig zijn. En zorg dat deze content zó verleidelijk is dat ze niets anders kunnen dan gewoon doen wat jij van ze vraagt.

Ontdek meer

Een goede website

Voor veel organisaties is de website middel nummer één: van alle kanten wordt hiernaar verwezen. Hoe strak staat deze in de lak? Ga voor quick-wins of voor een compleet nieuwe site die jou sales oplevert.

Ontdek meer

Plan een adviesgesprek in met Berton

Zodra Berton in gesprek is met andere ambitieuze ondernemers, gaan zijn ogen twinkelen. Met strategische creativiteit ziet hij vele mogelijkheden. En dankzij z’n focus gaan jullie jouw doelen bereiken.

Berton van Rens

Adviseur & operationeel directeur